Результати з 1 по 2 із 2

Тема: Для досягнення видимого результату необхідно витратити час

  1. #1
    Головний модератор
    Створено
    вересень 2014
    Дописи
    1,531
    Подякував
    412
    481 Подяк в 374 Дописах

    Для досягнення видимого результату необхідно витратити час

    Будь-яка варта уваги справа потребує років
    Автор: Джон Уестенберг (Jon Westenberg)

    Оригінал статті: Anything worth doing takes years
    Переклад українською мовою: Wilson Payne

    Ви не можете встановити короткі терміни. Це недалекоглядно.

    "Для того, щоб інноваційні ідеї принесли плоди, компанії мають бути готові чекати 5-7 років, а більшість з них не досягають цього часового горизонту". Джеф Безос

    Ви не можете стати успішним письменником, художником, підприємцем, дизайнером, гончарем, архітектором, розробником програмного забезпечення або лялькарем за одну ніч. Тут немає такої речі, як сюрприз, супер-хіт. Ніщо не приходить миттєво.

    Це те, в чому я повністю, на сто відсотків впевнений. Будь-який успіх вимагатиме часу і солідну кількість часу для себе. Незалежно від того, де ви хочете будувати свою кар'єру, єдиний спосіб зробити це — визнати, що вам доведеться присвятити їй роки свого життя.

    Я дотримуюсь одного правила. Ніколи не починати того, чому я не готовий присвятити 5 років свого життя. Це довгий термін, я знаю. Але це дає мені можливість планувати, пробувати і оцінювати, що я зробив.

    Якщо наприкінці п’ятого року мені не вдалося досягти успіху, або я не можу його передбачити, це час для переоцінки ситуації.

    Вам не обов'язково чекати стільки років. Але ви маєте мислити такими часовими рамками, бо очікування, що щось станеться швидше, лише розчарує вас та відіб’є бажання.

    Потрібен час, щоб навчитися.

    Я відчуваю, що ми про це забули. Ми всі порівнюємо свої поточні успіхи, перш ніж ми досягнемо чогось, з нинішніми успішними людьми, які мали фору перед нами та удосконалювались і працювали на тим, що вони роблять.

    Ви підприємець. Ви порівнюєте себе з іншими підприємцями? Чи з якимось мільярдером, генеральним директором міжнародної компанії?

    Ви письменник. Ви порівнюєте себе з іншими письменниками? Чи з Хемінгуєм, Гінзбергом, Керуаком або Роулінг? (не певен, що Роулінг можна ставити в один ряд з іншими згаданими прізвищами, але в даному контексті це мабуть прийнятно — прим. пер.)

    Справа в тому, що всі ці люди витратили роки праці, перш ніж досягти такого рівня компетентності, майстерності та творчості, який дозволив їм створити те, на що ви дивитеся. Ви не можете, лише розпочавши, змахнути чарівною паличкою і стати настільки ж хорошим, як вони. Так що вчіться. Або намагайтеся вчитися.

    Потрібен час, щоб робити щось правильно.

    Я весь час чую від художників, письменників та засновників, що вони щось створили, але воно не досконале і вони не знають, як це виправити, перш ніж випускати. Я говорю це для них. Ви ніколи, ніколи не зробите щось досконалим. Тому що ніщо не буває досконалим.

    Все, що ви можете, це поліпшувати. Постійно вдосконалювати. І один єдиний спосіб зробити це — визначитись, що ви вільно працюєте, отримуєте відгуки та пробуєте ще раз. Повторюйте цей процес кожного разу, коли щось робите і рано чи пізно, ви будете робити це краще.

    На це потрібен час. Щоб робити щось правильно, потрібен час. Повтори, зміни та поліпшення можуть тривати роками. Звичайно, я непоганий автор і підприємець. У мене є свої читачі та зростаючий список клієнтів. Але мені знадобилося багато часу, щоб отримати це.

    Я пишу в інтернеті близько 15 років. І почав займатись бізнесом, коли мені було 17. У мене стільки років невдач за плечима, що можна написати книгу про це — і я міг би це зробити.

    Щоб дістатися точки, де я зараз тішуся своїми досягненнями, знадобився час.

    Потрібен час, щоб створити аудиторію.

    Не можна чекати, що хтось слухатиме, читатиме або купуватиме прямо зі старту. Так це не працює.

    Дозвольте мені розповісти вам про групу під назвою "Green Day". Звичайно, у них був прорив з альбомом "Dookie" в 94-му. А ви знали, що це їх третій альбом? І що вони були разом вісім років, перш ніж випустили його?

    Це були вісім років роботи. Гастролі, написання пісень, гра в порожніх залах, де повно п'яних байдужих диваків. Випуск пісень, які нікому не подобалися. Започаткування стилю музики, що був відверто не крутим.

    Вони зібрали свою аудиторію по одній людині. Від виступу до виступу.

    З моєї точки зору, ви не можете очікувати, що написавши, випустивши чи спроектувавши щось, раптом опинитесь на вершині світу та отримаєте похвали від колег. Звичайно, таке буває. Завжди є винятки, але на те вони й винятки.

    Я почав цю статтю з цитати Джефа Безоса, засновника Amazon.

    Amazon — одна з небагатьох компаній, які не повністю обіс*лись під час краху доткомів. Озираючись на кладовище багатообіцяючих стартапів та підприємців, які були знищені в результаті колапсу, могила Amazon все ще порожня.

    Я ненавиджу статті, які обіцяють розповісти вам одну-єдину причину того, що Х став успішним — це завжди лайно, бо ніколи не буває однієї причини ні для чого. Коли ви хочете знайти щось одне, ви намагаєтеся розповісти історію, а не констатувати факти.

    Але я знаю одну з причин успіху Amazon. І виживання. І постійного зростання. Джеф Безос не мислить короткими проміжками часу. Він не шукає миттєвого гіпер-зростання і він не очікує, що світ зміниться від клацання його пальців. Він може чекати успіху і працювати на нього.

    І ви теж можете.
    Цитувати Цитувати

  2. Наступні 3 користувачів подякували WilsonPayne за цей корисний допис:

    bvn (08-04-2016),kit (29-04-2016),Vergius (10-04-2016)

  3. #2
    Адміністратор Аватар bvn
    Створено
    липень 2014
    Місце
    Полтава, Україна
    Дописи
    2,699
    Подякував
    1,665
    1,362 Подяк в 767 Дописах
    Я чув неодноразово, що для старту успішного бізнесу потрібно 3 роки (але в цей час не включається час навчання та особистісного розвитку його засновників). Гарний бізнес, що має шанси на успіх, повинен почати зростання вже на першому році життя, а за 1.5-2 роки можна приблизно оцінити чи є в цього бізнесу якісь шанси чи ні. За 3 роки він має досягти тої точки, коли можна чітко сказати, що бізнес вдався... Це не означає, що він досяг свого апогею, але про нього вже точно можна сказати, що він успішний. Якщо ж не можна такого сказати і через 3 роки, то такий бізнес краще продати, а якщо не вдасться продати, то просто зупинити і не втрачати дорогоцінне життя на те, що не відбулося, краще звільнити час для нових починань.
    Перед тим, як писати на форумі, ознайомтесь з Правилами форуму.
    Зараз я торгую тут: FXOpen Мій ПАММ-рахунок чекає на Ваші інвестиції: DTWT
    Цитувати Цитувати

Інформація про Тему

Users Browsing this Thread

Зараз 1 відвідувачів переглядають цю тему. (0 користувачів і 1 гостей)

Права у Розділі

  • Ви не можете створювати нові теми
  • Ви не можете писати відповіді
  • Ви не можете робити вкладення
  • Ви не можете правити ваші дописи
  •